Bajnok10

Az Art-Group Ügynökség felkérésére készítettül el a Magyar Telekom részére a Telekom Olimpia nevű promóciós Augmented Reality megoldásunkat.

Az Android és iPhone platformon elérhető, a Junaio AR böngészőn belül működő játék segítségével, a T-pontok körül a virtuális térben megjelenő, a Magyar Telekom által támogatott élsportolókat lehet összegyűjteni.
Ha a játékos a saját vagy a hostesseknél lévő okostelefonok vagy tabletek segítségével mind az 5 sportoló képét azokra rákattintva begyűjti majd beregisztrál a játékba, ajándékot kaphat a T-pontban.
A promóció AR része mellett, az elért eredmények és az ajándékok átvetélét adminisztráló, neten keresztül elérhető adatbázist is mi készítettük a BTL kampányhoz.
A megoldás jó példája annak, hogyan lehet egy szolgáltatást, termékkört egy-egy aktuális témát egy különleges, izgalmas felületen, az Ar-ben feldolgozva, a kommunikáció középpontjába állítani.

Fotók –   Android,  iPhone