Metaverzum Összefoglaló

Matthew Ball amerikai befektető összefoglalója a metaverzum 8 aspektusáról
Pull & Bear Avatar ruhapróba

A cég talán az első, aki magyarul is kommunikálja, legújabb, Ready Player Me platformot használó kampányát, amelyben néhány ruhadarabjukkal lehet avatarunkat felöltöztetni
Heineken Virtuális sörfőzde

A Heineken ironikusra véve a hangvételt tartott sörkóstolót a Decentralandon – tülröt tartva, hogy azért vannak temrékek, amelyeket a való világban lehet kiélvezni.
JPMorgan megnyitotta fiókját

Több más bank mellett a JP Morgan is nyitott egy bankfiókot a metaverzumban, ők éppen a Decentralandon – de igazából néhány videónál nem több a tartalom
A Selfridges a pultnál árul NFT-t

A Selfridges a Paco Rabane és a Vasarelli Alapítvány együttműködésének keretében 12-12 ruhát és Vasarelli művet tesz elérhetővé NFT-ként január 28-tól. A virtuális ruhák több Metaverzumban is hordhatók.
Nike megvette az RTFKT-t

A Nike megvette az RTFKT céget, mely kizárólag virtuálisan, NFT formában elérhető cipőket készített – és adta előket 1000-10.000 USD árban
A Budweiser is beszállt

A Budweiser piacra dobta NFT kollekcióját, mely limitált darabszámú, kétféle virtuális sörösdobozból állt. Az 500 illetve 1000 USD árú dobozokat egy óra alatt elkapkodták.
Luxusórák AR kivitelben
