Tesco 4in1 vizes promóció

VR és AR élmények a nyári promócióban

Fact Sheet

Ügyfél

We Are Ügynökség

Dátum

2017 Nyár, 6 hétvége

Project

VR/AR élménypark

Technológia

VR és AR

Platform

Unity, 360 video, HTC Vive, Gear VR

Vive Vitorlázás

Nappali-éjszakai hajózás a tengeren

Vizilabda VR

Egyedülálló víz alatti 360-fokos video

Tesco vitorlás AR

Logókereső és AR nyereményjáték szórólapon

Feladatok

  • Víz alatti 360-s felvétel

    Jó kis feladat volt a medence aljára lerakni a kamerát

  • 3D modellezés

    A Tesco brandingelt vitorlás gyorsan elkészült

  • Programozás

    A két játék iPad AR appot is hamar készre főztük

  • VR video vágás

    Nem volt nehéz válogatni a kemény jelenetek közül

  • Üzemeltetés

    Egy fős csapatunk 15 napon keresztül járta az országot

  • Eszközbérlés

    Az összes eszközt mi biztosítottuk a VR/AR játékokhoz

Insight

A We Are Reklámügynökség részére készítettünk négy izgalmas megoldást, melyekkel – sok más mellett – a 15 helyszínes nyári áruházi promóció látogatói szórakozhattak a Tescokban. A témakör a tágan értelmezett vízes sportok volt

AR-s nyerő szórólap
A rendezvény szórólapját tettük egy Kiterjesztett Valóság alkalmazással egyben egy nyereményjáték sorsjegyévé.  Így a kifejlesztett iPad appot a szórólapra tartva, azon véletlenszerűen vagy a NYERT felirat és egy tüzijátékkal körbevett Tesco vitorlás vagy csak a NEM NYERT és csak maga a vitorlás jelent meg.  A nyertesek különböz jópofa ajándékokat kaptak.

Vízilabda meccs alulról – VR-ben
Egy vizilabda meccsen készítettünk a magyar csapatról víz alatt 360 fokos VR-s felvételt és ebből készítettünk Samsung Gear VR appot. A kapu alá helyezett 360 fokos kamera semmit nem titkolt el, mindent látott, így kerültek a filmbe ritkán látott jelenetek, számos víz alatt bírkózás és érthették meg a VR nézők miért is olyan kemény gyerekek a vízilabdázók.

Tengeri vitorlázás Vive-n
Egy már kész vitorlázós, HTC vive-ra készült játékot próbálhattak ki a vendégek, melyben a viharos óceánon kell a hajót egyensúlyban tartani – néha akár az éjszaka közepén.

AR logókereső
Egy másik egyszerű játékban a már ismert vitorláson elrejtett 8 darab Tesco logót kellett a vásárlóknak megtalálniuk és ráklikkelve begyűjteniük.