
Tesco 4in1 vizes promóció
VR és AR élmények a nyári promócióban
Fact Sheet

Ügyfél
We Are Ügynökség

Dátum
2017 Nyár, 6 hétvége

Project
VR/AR élménypark

Technológia
VR és AR

Platform
Unity, 360 video, HTC Vive, Gear VR

Vive Vitorlázás
Nappali-éjszakai hajózás a tengeren

Vizilabda VR
Egyedülálló víz alatti 360-fokos video

Tesco vitorlás AR
Logókereső és AR nyereményjáték szórólapon
Feladatok
Insight
A We Are Reklámügynökség részére készítettünk négy izgalmas megoldást, melyekkel – sok más mellett – a 15 helyszínes nyári áruházi promóció látogatói szórakozhattak a Tescokban. A témakör a tágan értelmezett vízes sportok volt
AR-s nyerő szórólap
A rendezvény szórólapját tettük egy Kiterjesztett Valóság alkalmazással egyben egy nyereményjáték sorsjegyévé. Így a kifejlesztett iPad appot a szórólapra tartva, azon véletlenszerűen vagy a NYERT felirat és egy tüzijátékkal körbevett Tesco vitorlás vagy csak a NEM NYERT és csak maga a vitorlás jelent meg. A nyertesek különböz jópofa ajándékokat kaptak.
Vízilabda meccs alulról – VR-ben
Egy vizilabda meccsen készítettünk a magyar csapatról víz alatt 360 fokos VR-s felvételt és ebből készítettünk Samsung Gear VR appot. A kapu alá helyezett 360 fokos kamera semmit nem titkolt el, mindent látott, így kerültek a filmbe ritkán látott jelenetek, számos víz alatt bírkózás és érthették meg a VR nézők miért is olyan kemény gyerekek a vízilabdázók.
Tengeri vitorlázás Vive-n
Egy már kész vitorlázós, HTC vive-ra készült játékot próbálhattak ki a vendégek, melyben a viharos óceánon kell a hajót egyensúlyban tartani – néha akár az éjszaka közepén.
AR logókereső
Egy másik egyszerű játékban a már ismert vitorláson elrejtett 8 darab Tesco logót kellett a vásárlóknak megtalálniuk és ráklikkelve begyűjteniük.


