A magyarországi Young&Rubicam azzal a feladattal kereste meg az ARworks csapatát, hogy segítsen a Telenor karácsonyi kampányának az üzletekben való kreatív megjelenítésében.

A MyTelenor Augmented Reality alkalmazásban a cég karácsonyi kommunikációs kampányában használt fénypontokból álló alakzatokat jelenítettük meg és keltettük életre az ország számos Telenor üzletében. A boltokban dedikált tableteken futó applikációban a vásárlóknak lehetőségük volt kipróbálni ügyességüket egy izgalmas karácsonyi játék keretein belül. A játék célja az volt, hogy a fénypontokból álló, de térben eltolt és összekevert karácsonyi alakzatokat – szarvast, szánkót és ajándékcsomagot – a játékos újra összerakja.

A játék akkor indult el, ha a felhasználó, a tablet élő kameraképét használva, megtalálta azt a markerprintet, amely a rajta szereplő alakzatnak megfelelő feladványt indította el az applikáción belül. A képernyő szélén lévő gombok segítségével addig kellett forgatnia az alakzatot, míg az újra felismerhető nem lett. Miután a játékos megtalálta a megfelelő pozíciót és összeállt a kép, megtörtént a karácsonyi csoda: a szarvas megrázta magát, körbenézett és kirepült a képből, az ajándékcsomag kinyílt és egy karácsonyi dal kíséretében csillagokat szórt, a szánkó pedig ide-oda cikázva száguldott körbe a képernyőn.

A létrehozott alkalmazás látványos kiegészítése volt a Telenor karácsonyi kampányának, erősítve a többi kommunikációs csatornán használt Key Visual elemeket az boltokban. Mindemellett ami a legfontosabb: szórakoztatta a karácsonyi forgatagban megfáradt vásárlókat a Telenor üzleteiben.