RexDob

A Unilever részére, az új Motionsense technológiát használó Rexona dezodorok In-Store promóciójához készítettünk egy iPad alkalmazást, melynek segítségével a vásárlók virtuálisan betekinthetnek a doboz belsejébe és láthatják az innováció alapját képező kapszulákat. Majd azért, hogy a technológia lényegét személyesen is megéljék a userek és megértsék, hogy minél jobban mozognak, annál több hatóanyag kerül ki a kapszulákból, ezért még egy kis játékot is beépítettünkaz appba. Az iPadet minél gyorsabban rázva, ők maguk is egyre több kapszulát tudnak feltörni.

A látványosabb megjelenés érdekében, külön a férfi és külön a női illat csomagolásához egy-egy körbefoglaló printet is készítettünk.

Az angolul és arabul elérhető megoldást a régió számos országában használják.

Az app fejlesztésén túl, a promóción dolgozó hostessek trainingjét is mi tartottuk – érdekes volt látni, hogy mennyire rutinosan használják az iPadeket.

Facebook page