Rexona1

A Unilever Rexona brandjének készítettünk egy promóciós alkalmazást a Közel-Keleten, mellyel a sportrajongók, változatos formákat választva, saját csapatuk színeire festhetik arcukat, majd az elkészült fotót megoszthatják, elmenthetik vagy éppen kinyomtathatják. Több koncepciót javasoltunk, melyek közül végül az alábbi megoldás került kiválasztásra  és mióta elkészült, folyamatosan “dolgozik” a régióhoz tartozó országokban.

A folyamat egyszerű: A hosztesz az iPad-del készít egy fotót a drukkerről, majd a listából kiválasztja a szurkoló kedvenc országát. Ezután beállításra kerül az arcra kerülő minta alakja – szív, zászló vagy teljes arcfestés. Az első két esetben még tovább lehet nagyítani, forgatni a formát, majd a zászló színeinek átlátszóságát módosíthatja be a user – a teljes arc festése esetén pedig az arc körvonalának finombeállítására kerül sor. Ezek után a szemek/száj/orr helyének bejelölése következik, hogy oda ne kerüljön festék. Végül az elkészült képre rákerül az angol vagy arab nyelvű mottó és már kész is a nyomtatható, e-mailen küldhető vagy éppen közösségi mediában megosztható drukker fotó.