PallMall

A  eladáshelyi promóciókat egyre érdekesebbé és izgalmasabbá kell tenni, hogy biztosan fel tudjuk kelteni a potenciális vásárlók érdeklődését – ugyanakkor nem baj, ha alacsony a költségük és egyszerű a logisztikájuk.

E szempontokat fejben tartva készítettünk egy látványos iPad-n futó promóciós alkalmazást, melynek segítségével, kiegészítve egy zöld Roll-Up-pal egy teljes Green Box stúdiót varászoltunk az aktivációs helyszínekre.

A potenciális vásárlókat hostess kérte fel, hogy maguk is váljanak a márka key visual lay outjának főszereplőjévé. Ehhez nem kellett mást tenniük, mint beállniuk a zöld háttér elé, és app máris kicserélte hátteret a kampányban használt kreatívra.

E montázsról automatikus fotót készített az app és azt a vásárló kívnságától függően vagy e-mailben elküldte, vagy helyben kinyomtatta az alkalmazás.

A promócióhoz nyereményjáték is kapcsolódott, melynek lebonyolításához az app a résztvevő adatait is bekérte, összegyűjtötte – majd a promóció végén egy excel táblában egy megadott e-mail címre elküldte.

A tablet alkalmazások promócióban, rendezvényen való használata egyre jobban elterjed , hiszen gazdag vizuális tartalmuknál, interaktivitásuknál fogva a megszokott eszközökhöz – pl szerencsekerék – képest sokkal hatásosabb, emlékezetesebb saját élményt nyújt a megcélzott vásáróknak.