




Életre kelő oldalak
Állatokat bemutató 3D-s tartalmak a Farkaskölyökképző/HVG közös könyvsorozatában
Állatokat bemutató 3D-s tartalmak a Farkaskölyökképző/HVG közös könyvsorozatában
Ügyfél
Dátum
Project
Technológia
Platform
A Farkaskölyök ifjúsági egyesület megbízásából készítettük a HVG lapkiadó három gyermekkönyvéhez kötődő „fARkaskölyökképző” AR alkalmazást.
Az alkalmazás segítségével az állatokról szóló gyerekkönyvek életre kelnek, könyvenként 3 animált állat jelenik meg egy-egy oldalon, illetve további állatokról más hasznos információkat tudhat meg a felhasználó a szöveges AR tartalmon keresztül.
Az app „Tanösvény” menüjében tíz különböző képen az állat animációk után kvíz kérdések jelennek meg A és B válaszlehetőséggel. Az alkalmazás harmadik menüpontjában a „Tanterem”-ben a tantermek falain elhelyezett dedikált poszterek megelevenednek és látványos animációval kíséretében állnak össze.
Az alkalmazás letölthető az iOS és Android operációs rendszerű telefonokra.
(abban az esetben, ha a felhasználónak nincsen könyve, a marker grafikák az app-ból letölthetőek).