CL-LOGO-BLACK

Cannes Lions – Bronz az ARworksnek

Örömmel adunk hírt arról, hogy az ARworks Viaopta Daily okostelefon appja, melyet a Novartisnak készítettünk és a vakokat és gyengénlátókat segíti mindennapi teendőikben, Bronz díjat nyert a Cannes Lions kreatív fesztivál Mobil kategóriájában.
 main screen copy
Az app különböző, a telefonban lévő vagy a készülék szenzorai által érzékelt vizuális és egyéb információkat alakít át audio, kimondott tartalommá, hogy azokhoz az app célcsoportjának tagjai is hozzáférjenek. Ennek megfelelően az alkalmazás felismeri és kimondja a telefon elé helyezett bankjegyek címleteit, a tárgyak színeit, része egy hangos visszaszámláló valamint egy nagyító funkció is. Az app  hamarosan kibővül egy tárgy és környezetfelismerő funkcióval valamint a mostani 12 nyelv, köztük japán, arab mellett továbbiakkal.
Részletek:
Budaházy Szabolcs
szbudahazy@arworks.com