Okostelefonok a marketingben

Az okostelefonokat és az ezeken futó alkalmazásokat egyre több cég használja kommunikációs csatornaként –  ez a felület a TV-vel, nyomtatott sajtóval, a közterületi médiával vagy éppen más digitális eszközökkel versenyez. A marketingszakemberek  egyre többször és egyre határozottabban érzik – és ebben meghatározó szerepe van a head office-okból érkező elvárásoknak is – hogy lépniük kell és meg kell jelenniük célcsoportjuk mobiltelefonján is – azaz el kell indulniuk Mobilban.

Persze ennek az új eszköznek megvannak a nehézségei – a megoldások, technikák még kiforratlanok, gyakran nehéz meghatározni, hogy pontosan, hogyan is vágjon bele a cég: milyen tartalmak, milyen formában legyenek részei a megoldásnak, hogyan is kell bevonnni a usert, őt rendszeres app használatra ösztökélni de akár értékesíteni a mobiltelefonon.

Szeretnénk valamelyest megtámogatni az ezen új csatornát használni kívánó szakembereket, hogy minél jobban átlássák a lehetőségeket – ezért készítettünk egy átfogó anyagot, mely összegzi eddigi tapasztalatainkat. Ezt találhatják az alábbi slideshare prezentációban: